Ilustratīvs attēls

Ludzas novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz Ludzas novada pašvaldības centrālās administrācijas Attīstības un plānošanas nodaļas projektu vadītāja amatu (uz nenoteiktu laiku).

Amata pienākumi:

  • Veikt projektu koncepciju un projektu pieteikumu izstrādi un iesniegšanu attiecīgajās institūcijās.
  • Sekot līdzi informācijai par investīciju piesaistes iespējām, gatavot, apkopot informāciju par Eiropas Savienības strukturālajiem fondiem, atbalsta programmām un citām investīciju piesaistes iespējām.
  • Vadīt pašvaldības attīstības projektu izstrādes procesu (izstrādāt projektu pieteikumus ārējā finansējuma piesaistei, plānot projektu posmus, veikt projektu strukturizēšanu, veikt projektu darbu izpildes, termiņu, resursu un izmaksu plānošanu; veikt projektu risku analīzi un koordinēt dažādu interešu ievērošanu; koordinēt projektu izstrādes komandas darbu; veicināt sadarbību ar citām institūcijām dažādu kopīgu projektu ietvaros).
  • Vadīt veiksmīgu pašvaldības attīstības projektu ieviešanas procesu (plānot projektu posmus, veikt projektu strukturizēšanu, veikt projektu darbu izpildes, termiņu, resursu un izmaksu plānošanu, koordinēšanu un kontroli; plānot apspriedes projektu veiksmīgai ieviešanai; veikt projektu risku analīzi un koordinēt dažādu interešu ievērošanu; koordinēt projekta ieviešanas komandas darbu, veidot projektu organizāciju un kultūru, noteikt projektu dalībnieku lomas; koordinēt dažādu projektā iesaistīto interešu grupu intereses; sekot projektu plānu izpildei, analizēt rezultātus, izstrādāt priekšlikumus, plānot projektu darba apspriedes, veikt korekcijas esošajos plānos, gatavot projektu atskaites, nodrošināt projektu administrēšanu un dokumentēšanu; sekot līdzi projektu iesniegšanas/ieviešanas termiņiem, budžetam, attiecināmajām un neattiecināmajām izmaksām, kvalitātes prasībām; nodrošināt projektu publicitāti un informāciju par to rezultātiem sabiedrībai).
  • Sagatavot projektu dokumentāciju, ziņojumus, projektu prezentācijas, maksājuma pieprasījumus, progresa pārskatus, kā arī lēmumprojektus iesniegšanai pašvaldības domes pastāvīgajās komitejās un pašvaldības domes sēdēs.
  • Nodrošināt sabiedrības informēšanu par pašvaldībā ieviestajiem un sagatavotajiem pašvaldības attīstības projektiem.
  • Vadīt, piedalīties pašvaldības īstenojamo projektu darba grupu sanāksmēs, gatavot atskaites, pārskatus un prezentācijas par saviem īstenojamajiem un īstenotajiem projektiem.
  • Savas kompetences ietvaros sniegt konsultācijas pašvaldības iestādēm par investīciju piesaistes iespējām.
  • Veicināt Ludzas novada starptautisku sadarbību, izstrādājot un īstenojot sadarbības projektus.
  • Piedalīties pašvaldības īstermiņa un ilgtermiņa attīstības dokumentu izstrādē, pārskatu sagatavošanā.
  • Nodrošināt dokumentu noformēšanu, apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvajos aktos un pašvaldībā noteiktajām dokumentu pārvaldības un arhīva prasībām.
  • Sadarboties ar pašvaldības struktūrvienībām, iestādēm un uzņēmumiem, kā arī citām Latvijas Republikas iestādēm, organizācijām un pašvaldībām.
  • Pēc Ludzas novada pašvaldības vadības norādījumiem piedalīties citu ar novada attīstību un teritorijas plānošanas darbību saistītu jautājumu risināšanā.
  • Ievērot normatīvos aktus, kas nosaka dokumentu noformēšanas un aprites kārtību pašvaldībā, veicot darbu rūpīgi un gramatiski pareizi.
  • Pārzināt un ievērot spēkā esošos normatīvos aktus amata kompetences apjomā, nodrošināt to ievērošanu un pielietošanu amata pienākumu izpildē.
  • Saskaņot savu prombūtni ar tiešo vadītāju.
  • Veikt citus pienākumus, kas paredzēti Pašvaldības domes lēmumos, Pašvaldības novada domes priekšsēdētāja un Pašvaldības izpilddirektora rīkojumos, veikt citos normatīvajos aktos noteiktās funkcijas.

Prasības pretendentiem:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, projektu vadībā vai tiesību zinātnē;
  • vēlama pieredze un zināšanas projektu vadībā un projektu pieteikumu izstrādē (tiks uzskatītas par priekšrocību);
  • teicamas valsts valodas zināšanas;
  • zināšanas par dokumentu izstrādi, noformēšanu un uzglabāšanu;
  • zināšanas par amata kompetencē esošu jomu regulējošiem normatīvajiem aktiem, spēja tajos orientēties;
  • izpratne par pašvaldības darbību, tās organizatorisko struktūru un pārvaldes sistēmu;
  • labas iemaņas darbā ar datoru, lietojumprogrammām un citu biroja tehniku;
  • prasme strādāt ar elektroniskajām dokumentu vadības sistēmām;
  • labas sadarbības, komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā;
  • augsta saskarsmes kultūra, atbildības sajūta un precizitāte;
  • spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu;
  • vēlamas angļu valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā.

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 2422 01, 39. amata saime 39.1. apakšsaime IIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Mēs piedāvājam:

  • pilnas slodzes atbildīgu darbu uz nenoteiktu laiku;
  • mēnešalgu no 1120 EUR līdz 1710 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši kvalifikācijai.

Pieteikšanās termiņš – līdz 2025. gada 2. jūlijam (sūtot pieteikumu elektroniski, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2025. gada 2. jūlija plkst. 15.00).

Pieteikuma dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīves apraksts (CV);
  • izglītību apliecinošo dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā).

Pretendenti pieteikumu Konkursam var iesniegt elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisku parakstu un satur laika zīmogu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot uz Ludzas novada pašvaldības oficiālo elektronisko adresi (e-adresi): DEFAULT@90000017453 vai elektroniskā pasta adresi: pasts@ludzasnovads.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Ludzas novada pašvaldības Attīstības un plānošanas nodaļas Projektu vadītāja amatu".

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.

Kontaktpersona detalizētākas informācijas saņemšanai – Ilona Igovena, tālr. +37126455159.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Ludzas novada pašvaldība informē, ka:

  1. pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi un iesūtot CV un pieteikuma vēstuli, persona piekrīt savu personas datu apstrādei personāla atlases vajadzībām;
  2. personas datu apstrādes pārzinis ir Ludzas novada pašvaldība, kontaktinformācija: Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas novads, LV-5701, tālrunis: 65707400, elektroniskā pasta adrese: pasts@ludzasnovads.lv

Saistītas tēmas

Vakance