No 1. novembra teju 50 pasta nodaļās – gan pilsētās, gan reģionos – pagarinās darba laiku, lai iedzīvotājiem pasta un maksājumu pakalpojumi būtu ērtāk sasniedzami. “Latvijas Pasts” ir gan izveidojis plašāko pakomātu tīklu un attīstījis digitālās iespējas, gan mērķtiecīgi pilnveido klientu pieredzi klātienes pakalpojumu jomā arī Ludzas novadā.
Lai nodrošinātu iedzīvotājiem iespēju pasta un maksājumu pakalpojumus Ludzas novadā saņemt arī dienas otrajā pusē, no 1. novembra mainīsies Zilupes pasta nodaļas darba laiks.
Šobrīd Zilupes pasta nodaļa klientiem ir atvērta katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 15.00, savukārt no novembra sākuma tā būs pieejama pirmdienās, trešdienās un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 13.30, otrdienās un ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00.
Informācija par darba laika izmaiņām būs izvietota arī attiecīgajā pasta nodaļā.
“Latvijas Pasts” regulāri izvērtē klātienes pakalpojumu pieprasījumu un pārskata to pieejamību gan lielākajās pilsētās un novadu centros, gan attālākajos reģionos. Uzņēmums pakāpeniski attīsta klātienes apkalpošanas vietas, ierīkojot jaunā koncepta klientu centrus un pārceļot pasta nodaļas uz pašvaldībām piederošām telpām, kas ļauj vienlaikus ar pasta un maksājumu pakalpojumiem saņemt arī valsts un pašvaldību piedāvātās iespējas.
Ludzas novada iedzīvotāji pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē var saņemt arī Ludzas un Kārsavas pasta nodaļā. Ārpus novada centra dzīvojošie var pieteikt pakalpojumu “Pastnieks mājās”, kas ir alternatīva iespēja bez papildu maksas saņemt savā dzīvesvietā visus klientu centros un pasta nodaļās sniegtos pakalpojumus.
Savukārt ērtai sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai ikviens aicināts izmantot “Latvijas Pasta” plašo pakomātu tīklu. Visi āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos iebūvēta vēstuļu kastīte, kas ļauj parūpēties par korespondences nosūtīšanu. Ludzas novadā pakomāti uzstādīti Stacijas ielā 30, Ludzā; Brīvības ielā 34, Zilupē, Sporta ielā 6, Kārsavā.
Izmantojot pakomātu, sūtījumu var nosūtīt ne tikai uz citu pakomātu, bet arī uz klientu centru, pasta nodaļu vai uz konkrētu adresi. Tāpat tajā var gan nodot nosūtīšanai, gan arī pārvirzīt saņemšanai ierakstītas vēstules, tā atvieglojot ikdienu un ļaujot klientam nedoties uz klātienes pakalpojumu saņemšanas vietu.
Lai nosūtītu sūtījumu, arī ierakstītu vēstuli, tas jānoformē privātpersonu pašapkalpošanās vietnē mans.pasts.lv un pēc tam jāievieto pakomāta skapītī. Savukārt lai pakomātā saņemtu ierakstītu vēstuli, kas ierasti tiek izsniegta pret parakstu, tā, sazinoties ar klientu atbalsta komandu un identificējoties ar Smart ID vai e-parakstu, jāpārvirza saņemšanai vēlamajā pakomātā.
Mans.pasts.lv ne tikai var sekot līdzi savai sūtījumu vēsturei, to piegādes gaitai, bet arī izmantot lojalitātes priekšrocības. Reģistrējoties mans.pasts.lv, katrs piektais pakomāta sūtījums ir bez maksas, savukārt tajā noformējot ierakstītus, izsekojamus vai apdrošinātus sūtījumus, tiek piešķirta atlaide 0,42 eiro (bez PVN) apmērā.
Par VAS “Latvijas Pasts”
“Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. “Latvijas Pasts”, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1800 darbinieku.
“Latvijas Pasts” rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. “Latvijas Pasta” vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.